Geweldige beloften


‘Van David. Ik zal U met mijn hele hart prijzen. Ik zal een lied voor U zingen waar alle leiders van het land bij zijn. Ik zal me neerbuigen in de richting van uw heiligdom. Ik zal U prijzen voor uw liefde en uw trouw. Want U heeft geweldige beloften gedaan, omdat U een machtige God bent.’
‭‭Psalmen‬ ‭138‬:‭1‬-‭2‬ ‭BB‬‬

David heeft weer behoefte om de Here God te prijzen. We weten niet om wat voor gebeurtenis het gaat, maar hij doet het gewoon. En niet zomaar, nee met zijn hele hart, met zijn ziel. En die heeft hij eerder nog wel eens op moeten roepen om het te doen, omdat die er geen zin in had, denk aan Ps. 42 en Ps.103, maar hier gebeurt het spontaan!

Een lied te midden van hooggeplaatsten, leiders van het land, dus zich er niet voor schamend. Er staat eigenlijk goden, maar hoe zit dat dan? Er is toch maar 1 God?

Jazeker, de rest zijn demonen, duivels van oorsprong. In deze tijd is te denken aan Buddha, Allah en de duizenden Hindoestaanse goden. Wel of niet met een beeld waar je mee overspoeld wordt in de media en tuincentra en winkels zoals Xenos en Action.

Maar er is maar 1 God, Die al zijn beloften houdt, de Enige, Schepper van het heelal. Hem mogen ee loven en prijzen omdat Hij het waard is! Zing je met David mee?

Dank je wel voor het liken👍, delen en abonneren waardoor je me helpt je om het goede nieuws te verspreiden

Doe mee met de 21 dagen doeltreffend bidden challenge!

En zie mensen voor je ogen gered worden!

Dit dagelijks in je Whats App ontvangen, meld je dan aan!

Of direct in Messenger: https://m.me/ch/AbaxKWXFdDOFPEgU/

Schrijf je ook in op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/@preachingdrummer?si=KQXnDFL7REwRcRYn

De Opfrisser is nu ook via ons Telegram kanaal te volgen

Je hart 💓 nog nooit echt aan Jezus gegeven? Ga naar www.gratisgeschenk.nl en doe het nu!

#opfrisser #preachingdrummer #christiantiktok #christelijkeTikTok #dagtekst #YouVersion #Jezus #Jesus#NiemandMagStervenZonderJezus #christian daily devotion # Redding #salvation #christianpreaching

https://linktr.ee/preachingdrummer

2 gedachten over “Geweldige beloften

Plaats een reactie